Reacties

Reacties 151 - 200 van 510

Naam Reactie Datum
Hans de Groot En jij 'geloofd' dat? 😉 21 jun. '25
Ap Brands Ik heb wel eens gehoord dat als je "Lourdes heilige… 21 jun. '25
Hans de Groot Dankjewel buurman. Jullie ook nog een mooie vakantie! 21 jun. '25
Buurman Mooi verslag weer Hans, zelfs bij een wandeletappe.… 20 jun. '25
Hans de Groot Dan is het waarschijnlijk toch onbegrip mijnerzijds… 20 jun. '25
Hans de Groot Zo ist Henk.. 20 jun. '25
Henk Doornebosch Genieten als God in Frankrijk... 20 jun. '25
Hans de Groot Thnx Arnold! 20 jun. '25
Harry Weer een mooi verslag waarin ook de processie wordt… 20 jun. '25
Arnold Nou dat hebben jullie toch maar mooi beleeft, Veel… 20 jun. '25
Hans de Groot En wij vinden alle reacties leuk om te lezen 👍 20 jun. '25
Joop en jannie Ik vind het mooi dat jullie genieten van het mooie… 20 jun. '25
Hans de Groot We genieten volop van de rustdag Cor! 20 jun. '25
Hans de Groot Graag gedaan Jan! 20 jun. '25
Jan Moeijes Geniet van jullie rustdag, dank voor het mooie dag… 20 jun. '25
Cor Mooi reisverhaal en wat een hitte. Volgens mij kunnen… 20 jun. '25
Hans de Groot Dat gunnen wij jullie ook... 20 jun. '25
Naamgenoot Gelukkig even uitrusten. Helpt jullie niet maar hier… 20 jun. '25
Hans de Groot Dat doen we zeker Loes! 20 jun. '25
Hans de Groot Dank je wel Kees! 20 jun. '25
Hans de Groot Helemaal met je eens! Overigens zagen wij jouw tweelingbroer… 20 jun. '25
Hans de Groot Dat gaan we doen Wilma ! 20 jun. '25
Hans de Groot Echt waar Toine of geloof je dat... 20 jun. '25
Hans de Groot Dank, komt goed... 20 jun. '25
Hans de Groot Koud water regen? Dat wonder mogen ze houden... 😉 20 jun. '25
Hans de Groot Dankjewel Jaap! 20 jun. '25
Hans de Groot Houden van is een groot woord. Maar opgeven kan altijd… 20 jun. '25
Loes Mooi! Blijf genieten (als het kan) 😉 20 jun. '25
Kees de Vries Gaaf hoor! Mooie foto's ook! Succes! 20 jun. '25
Arnold Mooi dat jullie dat hebben gehaald De heksenketel… 19 jun. '25
Wilma en Jan Prachtig Hans zoals je het schrijft !! We genieten… 19 jun. '25
Antonius de IJsheilige Van Lourdes water in de bidon schijn je een goede… 19 jun. '25
Tineke en Johan Pfffffff die rustdag hebben jullie ook echt verdiend!!… 19 jun. '25
Paul Veel plezier in Lourdes. Je kijkt daar je ogen uit.… 19 jun. '25
Jaap Lameris Hans en Jeannette, jullie zijn echte bikkels in deze… 19 jun. '25
Ruud Tja je vraag het je wel af.... Maar de antwoorden… 19 jun. '25
Hans de Groot Dankjewel Fred! 19 jun. '25
Hans de Groot Mooi hè... 19 jun. '25
Fred van Dam Wat een prestatie van jullie met die warmte. Klasse.… 19 jun. '25
Tamarah Waaaaauwww die zonnebloemen 🥰 19 jun. '25
Hans de Groot Klopt Hans... 19 jun. '25
Hans de Groot Inderdaad, het wordt steeds zwaarder Jan! Inmiddels… 19 jun. '25
Naamgenoot Je merkt ook al fiets je veel de wereld toch klein… 19 jun. '25
Jan schotman Hoi Hans en Jeannette mooie verhalen, vooral om andere… 19 jun. '25
Hans de Groot Thnx Joep! 19 jun. '25
Joop en jannie Leuk al die ontmoetingen met die mensen Maar weer… 18 jun. '25
Hans de Groot Echt niet... 18 jun. '25
Hans de Groot Prachtig weer Henk! 18 jun. '25
Hans de Groot Morgenmiddag aankomst in Lourdes aan de voet... 18 jun. '25
Peter Mooi verhaal.Gaan jullie de Col du Tourmalet nog op? 18 jun. '25

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »  ...