Reacties
Reacties 301 - 350 van 510
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Fred van Dam | Weer een mooi verslag met prachtige foto's. Geniet… | 14 jun. '25 |
| Tamarah | Wat een prachtige foto's weer! | 14 jun. '25 |
| Jan Moeijes | Jeannette gefeliciteerd met je verjaardag, een keer… | 14 jun. '25 |
| Jaap Lameris | Ook van Ellen en mij onze felicitaties en nog vele… | 13 jun. '25 |
| Harry | Jeannette gefeliciteerd en nog vele gezonde en mooie… | 13 jun. '25 |
| Harry Wolf | Jeannette van harte gefeliciteerd | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankje Jan en Hennie! | 13 jun. '25 |
| Jan schotman | Allereerst Jeannette gefeliciteerd met je verjaardag… | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | Thnx Coby! | 13 jun. '25 |
| Coby | Van harte gefeliciteerd en geniet van de rustdag. | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | Merci Ruud.. | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | Met onverharde paden ontkom je er niet aan π | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | π Thnx Wilma en Jan... | 13 jun. '25 |
| Ruud | Uiteraard d3 felicitaties voor Jeannette en de verdiende… | 13 jun. '25 |
| Arnold | Nou Jeannette gefeliciteerd met je verjaardag. Zo… | 13 jun. '25 |
| Wilma en Jan | Hans en Jeannette We blijven jullie volgen En vinden… | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | Vandaag was het ook bloedheet. Maar nu inmiddels aangekomen… | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | Een uurtje met de auto van Rocamadour.. | 13 jun. '25 |
| Cor | Mooi verslag en goed dat jullie inmiddels gewend zijn… | 13 jun. '25 |
| Ruud | Wij zitten bij Vezac. | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | Zeker Jan, ochtendstond heeft koelte in de mond... | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | We vroegen ons net af waar jullie zaten aan de Dordogne.… | 13 jun. '25 |
| Hans de Groot | πβοΈ | 13 jun. '25 |
| Jan schotman | Hoi fietsers wat een mooie foto,s weer fijn dat het… | 13 jun. '25 |
| Ruud | Wij buigen af richting Bretagne. Is wat koeler. | 12 jun. '25 |
| Ap Brands | ππ | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankje naamgenoot. Komt goed... | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | Klopt. Volgende week weer dik boven de 30... Maar… | 12 jun. '25 |
| Naamgenoot | Mooi verslag. Prachtige omgeving. Over het eten zeg… | 12 jun. '25 |
| Ruud | Suc6 morgen het wordt nog niet koeler... | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | Long time ago. Toen gingen we naar die kasteel camping... | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | En....zo smaakte het ook π | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | De shirts zijn precies goed voor jou Jan, met zo'n… | 12 jun. '25 |
| Tamarah | Mooie foto's weer! Dat hele plaatsje zegt me… | 12 jun. '25 |
| Jan Moeijes | Mooie fotoβs maken jullie elke dag, Vandaag hebben… | 12 jun. '25 |
| Harry Wolf | Dat eten ziet er eigenlijk best goed uit :) | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | ππ | 12 jun. '25 |
| Jan schotman | Hoi mooi dat het weer voor elkaar is. Ik kijk weer… | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | Hoi Jan, mooi dat het nu weer werkt! Wij zijn net… | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | Leuk om te horen Hennie. Inderdaad het is bijzonder… | 12 jun. '25 |
| Jan schotman | Hoi Jeannette en Hans gelukkig is het weer goed gekomen… | 12 jun. '25 |
| Hennie | De ervaringen wisselen van prachtig tot te pittig.… | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | Jeannette was ook (bijna) door haar voorraad heen… | 12 jun. '25 |
| Cor | Geen dag is het zelfde in een bergachtig gebied. En… | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | Scherp gezien... π§ | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | π Zo is het Ap | 12 jun. '25 |
| Hans de Groot | Afgezien van de THT wel π Het zwembad was geweldig! | 12 jun. '25 |
| Naamgenoot | Altijd luisteren naar je lichaamπ. Valt mij op… | 12 jun. '25 |
| Ap Brands | Soms zit het héél erg mee en af en toe een klein… | 11 jun. '25 |
| Tamarah | Ging het kopen van deze ijsjes voorspoediger dan die… | 11 jun. '25 |


- Hans de Groot: Leuk dat je weer op de bagagedrager…
- Kees de Vries: Als toeschouwer ben ik dan…
- Hans de Groot: Zeker Leen, erg mooie tocht!…
- Leen Boere: Wat hebben jullie een prachtige…
- Hans de Groot: Zeker weten Hans!
Alle reacties »