Reacties

Reacties 301 - 350 van 510

Naam Reactie Datum
Fred van Dam Weer een mooi verslag met prachtige foto's. Geniet… 14 jun. '25
Tamarah Wat een prachtige foto's weer! 14 jun. '25
Jan Moeijes Jeannette gefeliciteerd met je verjaardag, een keer… 14 jun. '25
Jaap Lameris Ook van Ellen en mij onze felicitaties en nog vele… 13 jun. '25
Harry Jeannette gefeliciteerd en nog vele gezonde en mooie… 13 jun. '25
Harry Wolf Jeannette van harte gefeliciteerd 13 jun. '25
Hans de Groot Dankje Jan en Hennie! 13 jun. '25
Jan schotman Allereerst Jeannette gefeliciteerd met je verjaardag… 13 jun. '25
Hans de Groot Thnx Coby! 13 jun. '25
Coby Van harte gefeliciteerd en geniet van de rustdag. 13 jun. '25
Hans de Groot Merci Ruud.. 13 jun. '25
Hans de Groot Met onverharde paden ontkom je er niet aan πŸ˜… 13 jun. '25
Hans de Groot πŸ‘ Thnx Wilma en Jan... 13 jun. '25
Ruud Uiteraard d3 felicitaties voor Jeannette en de verdiende… 13 jun. '25
Arnold Nou Jeannette gefeliciteerd met je verjaardag. Zo… 13 jun. '25
Wilma en Jan Hans en Jeannette We blijven jullie volgen En vinden… 13 jun. '25
Hans de Groot Vandaag was het ook bloedheet. Maar nu inmiddels aangekomen… 13 jun. '25
Hans de Groot Een uurtje met de auto van Rocamadour.. 13 jun. '25
Cor Mooi verslag en goed dat jullie inmiddels gewend zijn… 13 jun. '25
Ruud Wij zitten bij Vezac. 13 jun. '25
Hans de Groot Zeker Jan, ochtendstond heeft koelte in de mond... 13 jun. '25
Hans de Groot We vroegen ons net af waar jullie zaten aan de Dordogne.… 13 jun. '25
Hans de Groot πŸ‘Œβœ”οΈ 13 jun. '25
Jan schotman Hoi fietsers wat een mooie foto,s weer fijn dat het… 13 jun. '25
Ruud Wij buigen af richting Bretagne. Is wat koeler. 12 jun. '25
Ap Brands πŸ‘ŒπŸ• 12 jun. '25
Hans de Groot Dankje naamgenoot. Komt goed... 12 jun. '25
Hans de Groot Klopt. Volgende week weer dik boven de 30... Maar… 12 jun. '25
Naamgenoot Mooi verslag. Prachtige omgeving. Over het eten zeg… 12 jun. '25
Ruud Suc6 morgen het wordt nog niet koeler... 12 jun. '25
Hans de Groot Long time ago. Toen gingen we naar die kasteel camping... 12 jun. '25
Hans de Groot En....zo smaakte het ook πŸ˜‹ 12 jun. '25
Hans de Groot De shirts zijn precies goed voor jou Jan, met zo'n… 12 jun. '25
Tamarah Mooie foto's weer! Dat hele plaatsje zegt me… 12 jun. '25
Jan Moeijes Mooie foto’s maken jullie elke dag, Vandaag hebben… 12 jun. '25
Harry Wolf Dat eten ziet er eigenlijk best goed uit :) 12 jun. '25
Hans de Groot πŸ‘πŸ‘ 12 jun. '25
Jan schotman Hoi mooi dat het weer voor elkaar is. Ik kijk weer… 12 jun. '25
Hans de Groot Hoi Jan, mooi dat het nu weer werkt! Wij zijn net… 12 jun. '25
Hans de Groot Leuk om te horen Hennie. Inderdaad het is bijzonder… 12 jun. '25
Jan schotman Hoi Jeannette en Hans gelukkig is het weer goed gekomen… 12 jun. '25
Hennie De ervaringen wisselen van prachtig tot te pittig.… 12 jun. '25
Hans de Groot Jeannette was ook (bijna) door haar voorraad heen… 12 jun. '25
Cor Geen dag is het zelfde in een bergachtig gebied. En… 12 jun. '25
Hans de Groot Scherp gezien... 🧐 12 jun. '25
Hans de Groot πŸ‘ Zo is het Ap 12 jun. '25
Hans de Groot Afgezien van de THT wel πŸ˜‚ Het zwembad was geweldig! 12 jun. '25
Naamgenoot Altijd luisteren naar je lichaam😎. Valt mij op… 12 jun. '25
Ap Brands Soms zit het héél erg mee en af en toe een klein… 11 jun. '25
Tamarah Ging het kopen van deze ijsjes voorspoediger dan die… 11 jun. '25

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende »