Reacties
Reacties 101 - 150 van 510
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans de Groot | Nog een paar dagen fietsen... | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Bedankt Jan! | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dat kunnen wij Joop? | 24 jun. '25 |
| Joop en jannie | Wij zijn trots op jullie Na de inspanning ook nog… | 23 jun. '25 |
| Jan schotman | Wat spannend die fietsen in de trein, nog nooit gezien,… | 23 jun. '25 |
| Fred van Dam | IJsjes wel verdiend! Goede terugreis. | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Yum... | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankjewel Goanita! | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Zeker indrukwekkend Arnold. Prachtige plek! | 23 jun. '25 |
| Goanita Platje | Leuke foto van jullie, mooi stel | 23 jun. '25 |
| Goanita Platje | Yum yum | 23 jun. '25 |
| Arnold | Lekker nog een dagje extra rust, en de golven bij… | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Spannend hė | 23 jun. '25 |
| Tamarah | Wow, die hangende fietsen! | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Het valt niet mee, maar toch wel weer... | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Thnx | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank Jan en Joke! | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Je bent nog niet van ons af Cor! | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankje Wil maar we zijn er nog niet aan... | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankje Jan! | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankje Hans! Goed om te horen... | 23 jun. '25 |
| Antonius de IJsheilige | …en die dikke ijsco’s geven de mond wat rust na… | 23 jun. '25 |
| Tineke en Johan | Groot gelijk. Ook nog even ECHT VAKANTIE. Lekker genieten!!😘 | 23 jun. '25 |
| Jan Moeijes | Fietsplan "Langs Oude Wegen" volbracht onder… | 23 jun. '25 |
| Cor | Mooie fietsprestatie en fijn voor jullie dat het erop… | 23 jun. '25 |
| Wilma en Jan | Wat hebben we genoten van jullie verhalen Knap geschreven… | 23 jun. '25 |
| Jan schotman | Goed gedaan Hans 🚴🚴👍👍mooi verhaal weer🚉🚊nu… | 23 jun. '25 |
| Naamgenoot | Zwaarste achter de rug, maar nog wat KMS te gaan.… | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankje Jaap. Compostella was een prachtige beleving… | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Het was een hele inspanning Harry, maar toch ook weer… | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dat was een prachtige reis Loes! | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | We zijn nog niet helemaal klaar Paul. Dus je kunt… | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Een goede voorbereiding op de Tour is belangrijk Joop.… | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Wij vinden het leuk dat mensen ons volgen en ook reageren… | 23 jun. '25 |
| Hans de Groot | Hoi Ruud, nog niet helemaal... Vanaf Poitier fietsen… | 23 jun. '25 |
| Jaap Lameris | Ne als Loes en Harry kan ik mij deze col nog wel herinneren.… | 22 jun. '25 |
| Harry | De Col d’ Osquich, als ik er aan denk voel ik hem… | 22 jun. '25 |
| Loes | Saint Jean Pied de Port: deja vu! Wat een mooie reis… | 22 jun. '25 |
| Paul | 👏👏👏👏applaus voor het volbrengen van de… | 22 jun. '25 |
| Ruud | Gefeliciteerd met deze uitdagingen en het mooie resultaat.… | 22 jun. '25 |
| Joop en jannie | Wederom weer een pracht verhaal De fotooos zijn prachtig… | 22 jun. '25 |
| Naamgenoot | Leuk kan gewoon een beetje mee genieten met jullie… | 22 jun. '25 |
| Hans de Groot | Thnx | 22 jun. '25 |
| Tamarah | Prachtige foto's weer! | 22 jun. '25 |
| Hans de Groot | Sorry Joop, we hebben vandaag gewoon te weinig beleefd… | 21 jun. '25 |
| Joop en jannie | Wederom weer een mooie text Maar het bevat veel wielertext… | 21 jun. '25 |
| Hans de Groot | We zweten ons er wel doorheen Cor... | 21 jun. '25 |
| Hans de Groot | Die zal ik onthouden Ap! | 21 jun. '25 |
| Cor | Een mooi verslag met een educatief sausje. Fijn dat… | 21 jun. '25 |
| Ap Brands | "Onderzoek alles en behoud het goede" staat… | 21 jun. '25 |


- Hans de Groot: Leuk dat je weer op de bagagedrager…
- Kees de Vries: Als toeschouwer ben ik dan…
- Hans de Groot: Zeker Leen, erg mooie tocht!…
- Leen Boere: Wat hebben jullie een prachtige…
- Hans de Groot: Zeker weten Hans!
Alle reacties »