Reacties

Reacties 101 - 150 van 510

Naam Reactie Datum
Hans de Groot Nog een paar dagen fietsen... 24 jun. '25
Hans de Groot Bedankt Jan! 24 jun. '25
Hans de Groot Dat kunnen wij Joop? 24 jun. '25
Joop en jannie Wij zijn trots op jullie Na de inspanning ook nog… 23 jun. '25
Jan schotman Wat spannend die fietsen in de trein, nog nooit gezien,… 23 jun. '25
Fred van Dam IJsjes wel verdiend! Goede terugreis. 23 jun. '25
Hans de Groot Yum... 23 jun. '25
Hans de Groot Dankjewel Goanita! 23 jun. '25
Hans de Groot Zeker indrukwekkend Arnold. Prachtige plek! 23 jun. '25
Goanita Platje Leuke foto van jullie, mooi stel 23 jun. '25
Goanita Platje Yum yum 23 jun. '25
Arnold Lekker nog een dagje extra rust, en de golven bij… 23 jun. '25
Hans de Groot Spannend hė 23 jun. '25
Tamarah Wow, die hangende fietsen! 23 jun. '25
Hans de Groot Het valt niet mee, maar toch wel weer... 23 jun. '25
Hans de Groot Thnx 23 jun. '25
Hans de Groot Dank Jan en Joke! 23 jun. '25
Hans de Groot Je bent nog niet van ons af Cor! 23 jun. '25
Hans de Groot Dankje Wil maar we zijn er nog niet aan... 23 jun. '25
Hans de Groot Dankje Jan! 23 jun. '25
Hans de Groot Dankje Hans! Goed om te horen... 23 jun. '25
Antonius de IJsheilige …en die dikke ijsco’s geven de mond wat rust na… 23 jun. '25
Tineke en Johan Groot gelijk. Ook nog even ECHT VAKANTIE. Lekker genieten!!😘 23 jun. '25
Jan Moeijes Fietsplan "Langs Oude Wegen" volbracht onder… 23 jun. '25
Cor Mooie fietsprestatie en fijn voor jullie dat het erop… 23 jun. '25
Wilma en Jan Wat hebben we genoten van jullie verhalen Knap geschreven… 23 jun. '25
Jan schotman Goed gedaan Hans 🚴🚴👍👍mooi verhaal weer🫜🚉🚊nu… 23 jun. '25
Naamgenoot Zwaarste achter de rug, maar nog wat KMS te gaan.… 23 jun. '25
Hans de Groot Dankje Jaap. Compostella was een prachtige beleving… 23 jun. '25
Hans de Groot Het was een hele inspanning Harry, maar toch ook weer… 23 jun. '25
Hans de Groot Dat was een prachtige reis Loes! 23 jun. '25
Hans de Groot We zijn nog niet helemaal klaar Paul. Dus je kunt… 23 jun. '25
Hans de Groot Een goede voorbereiding op de Tour is belangrijk Joop.… 23 jun. '25
Hans de Groot Wij vinden het leuk dat mensen ons volgen en ook reageren… 23 jun. '25
Hans de Groot Hoi Ruud, nog niet helemaal... Vanaf Poitier fietsen… 23 jun. '25
Jaap Lameris Ne als Loes en Harry kan ik mij deze col nog wel herinneren.… 22 jun. '25
Harry De Col d’ Osquich, als ik er aan denk voel ik hem… 22 jun. '25
Loes Saint Jean Pied de Port: deja vu! Wat een mooie reis… 22 jun. '25
Paul 👏👏👏👏applaus voor het volbrengen van de… 22 jun. '25
Ruud Gefeliciteerd met deze uitdagingen en het mooie resultaat.… 22 jun. '25
Joop en jannie Wederom weer een pracht verhaal De fotooos zijn prachtig… 22 jun. '25
Naamgenoot Leuk kan gewoon een beetje mee genieten met jullie… 22 jun. '25
Hans de Groot Thnx 22 jun. '25
Tamarah Prachtige foto's weer! 22 jun. '25
Hans de Groot Sorry Joop, we hebben vandaag gewoon te weinig beleefd… 21 jun. '25
Joop en jannie Wederom weer een mooie text Maar het bevat veel wielertext… 21 jun. '25
Hans de Groot We zweten ons er wel doorheen Cor... 21 jun. '25
Hans de Groot Die zal ik onthouden Ap! 21 jun. '25
Cor Een mooi verslag met een educatief sausje. Fijn dat… 21 jun. '25
Ap Brands "Onderzoek alles en behoud het goede" staat… 21 jun. '25

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende »  ...