Reacties

Reacties 51 - 100 van 510

Naam Reactie Datum
Hans de Groot Thnx vriend! 27 jun. '25
Hans de Groot Klopt. We hebben al veel moeten om fietsen daardoor... 27 jun. '25
Hans de Groot Doen we! 27 jun. '25
Harry Moge de laatste dag een dag zijn waar alles mee zit,… 27 jun. '25
Jan schotman Goedemorgen Hans en Jeannette wij wensen jullie veel… 27 jun. '25
Harry Wolf Succes met die laatste km's 27 jun. '25
Peter Veel plezier de laatste fietsdag. We zagen nog op… 27 jun. '25
Wilma en Jan Hans en Jeannette Een hele mooie en veilige laatste… 27 jun. '25
Hans de Groot Thnx Ruud! 27 jun. '25
Hans de Groot Ah ervaringsdeskundige... 27 jun. '25
Hans de Groot Bevalt goed.... 😂 27 jun. '25
Ruud Suc6 de laatste loodjes... En nu echt.💪💪 26 jun. '25
Tamarah 'Volgens Komoot kan het'.... ja die kennen… 26 jun. '25
Naamgenoot Benen ruilen is nieuw voor mij. 26 jun. '25
Hans de Groot Dank. Jeroen! 26 jun. '25
Hans de Groot Thuis in Nederland komt steeds dichterbij.... 26 jun. '25
Hans de Groot 👍👍 26 jun. '25
Hans de Groot Dat hoop ik Jan 26 jun. '25
Hans de Groot Dankje Cor. Hopelijk morgen weer 'on' day.. 26 jun. '25
Jeroen saaltink Knappe prestatie Hans en Jeannette.Gr. Gr.Jeroen. 26 jun. '25
Hennie De foto die Jeannette van jou genomen heeft spreekt… 25 jun. '25
Paul Ik sluit me helemaal bij Cor aan, 💪RESPECT!💪 25 jun. '25
Jan schotman Nou wat een temperatuur veel te warm om te fietsen… 25 jun. '25
Cor Wat een hitte, knap dat jullie toch nog 89 km ‘… 25 jun. '25
Hans de Groot Waarschijnlijk een graad of 10 koeler. Nu dreigende… 25 jun. '25
Hans de Groot Het zou een meer bewolkte worden, maar dat viel tegen...… 25 jun. '25
Arnold Tja hoort er een beetje bij na zo 'n reis Maar… 25 jun. '25
Wilma en Jan Ik sluit mij bij Tamarah aan Dit zijn geen temperaturen… 25 jun. '25
Hans de Groot Lucht temperatuur was zo'n 6 à 7 graden lager... 25 jun. '25
Hans de Groot Zo is het wel Jaap! 25 jun. '25
Tamarah Poeh, 42 graden is toch ook geen weer om te gaan fietsen… 25 jun. '25
Jaap Lameris Nog twee dagen Hans! Morgen wordt het gewoon beter,… 25 jun. '25
Hans de Groot Hele goede mensen.... 24 jun. '25
Arnold Tja je maakt wat mee,maar zo zie je maar weer er zijn… 24 jun. '25
Hans de Groot Dank Hennie. Jullie ook nog aan de kust... 24 jun. '25
Hans de Groot Ah leuk weetje! Dankjewel Jan 👍 24 jun. '25
Hennie Ja ja, Hans, dat zijn pittige kilometers maar ook… 24 jun. '25
Jan Moeijes Geniet van de laatste loodjes ( fietstochten) Ter… 24 jun. '25
Hans de Groot Gaan we doen.. 24 jun. '25
Hans de Groot Merci Sœur Wilma! 24 jun. '25
Hans de Groot Heerlijk.... 24 jun. '25
Hans de Groot Klopt! 24 jun. '25
Joop en jannie Geniet van de laatste ritjes 24 jun. '25
Hans de Groot Ja, echt een fantastisch mooie fietsreis Leen! 24 jun. '25
Wilma en Jan Prachtig verhaal weer !! 24 jun. '25
Tineke en Johan En nu lekker zwemmen!!❤️ 24 jun. '25
Naamgenoot Lekker dagje! 24 jun. '25
Leen Boere Wat maken jullie een prachtige reis, wat een mooie… 24 jun. '25
Hans de Groot Dat heb jj wel goed 😉 24 jun. '25
Buurman A JE TO, Jeannette en buurman en die ijsco likt lekkerder… 24 jun. '25

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »  ...