Reacties
Reacties 51 - 100 van 510
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans de Groot | Thnx vriend! | 27 jun. '25 |
| Hans de Groot | Klopt. We hebben al veel moeten om fietsen daardoor... | 27 jun. '25 |
| Hans de Groot | Doen we! | 27 jun. '25 |
| Harry | Moge de laatste dag een dag zijn waar alles mee zit,… | 27 jun. '25 |
| Jan schotman | Goedemorgen Hans en Jeannette wij wensen jullie veel… | 27 jun. '25 |
| Harry Wolf | Succes met die laatste km's | 27 jun. '25 |
| Peter | Veel plezier de laatste fietsdag. We zagen nog op… | 27 jun. '25 |
| Wilma en Jan | Hans en Jeannette Een hele mooie en veilige laatste… | 27 jun. '25 |
| Hans de Groot | Thnx Ruud! | 27 jun. '25 |
| Hans de Groot | Ah ervaringsdeskundige... | 27 jun. '25 |
| Hans de Groot | Bevalt goed.... 😂 | 27 jun. '25 |
| Ruud | Suc6 de laatste loodjes... En nu echt.💪💪 | 26 jun. '25 |
| Tamarah | 'Volgens Komoot kan het'.... ja die kennen… | 26 jun. '25 |
| Naamgenoot | Benen ruilen is nieuw voor mij. | 26 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank. Jeroen! | 26 jun. '25 |
| Hans de Groot | Thuis in Nederland komt steeds dichterbij.... | 26 jun. '25 |
| Hans de Groot | 👍👍 | 26 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dat hoop ik Jan | 26 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankje Cor. Hopelijk morgen weer 'on' day.. | 26 jun. '25 |
| Jeroen saaltink | Knappe prestatie Hans en Jeannette.Gr. Gr.Jeroen. | 26 jun. '25 |
| Hennie | De foto die Jeannette van jou genomen heeft spreekt… | 25 jun. '25 |
| Paul | Ik sluit me helemaal bij Cor aan, 💪RESPECT!💪 | 25 jun. '25 |
| Jan schotman | Nou wat een temperatuur veel te warm om te fietsen… | 25 jun. '25 |
| Cor | Wat een hitte, knap dat jullie toch nog 89 km ‘… | 25 jun. '25 |
| Hans de Groot | Waarschijnlijk een graad of 10 koeler. Nu dreigende… | 25 jun. '25 |
| Hans de Groot | Het zou een meer bewolkte worden, maar dat viel tegen...… | 25 jun. '25 |
| Arnold | Tja hoort er een beetje bij na zo 'n reis Maar… | 25 jun. '25 |
| Wilma en Jan | Ik sluit mij bij Tamarah aan Dit zijn geen temperaturen… | 25 jun. '25 |
| Hans de Groot | Lucht temperatuur was zo'n 6 à 7 graden lager... | 25 jun. '25 |
| Hans de Groot | Zo is het wel Jaap! | 25 jun. '25 |
| Tamarah | Poeh, 42 graden is toch ook geen weer om te gaan fietsen… | 25 jun. '25 |
| Jaap Lameris | Nog twee dagen Hans! Morgen wordt het gewoon beter,… | 25 jun. '25 |
| Hans de Groot | Hele goede mensen.... | 24 jun. '25 |
| Arnold | Tja je maakt wat mee,maar zo zie je maar weer er zijn… | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank Hennie. Jullie ook nog aan de kust... | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Ah leuk weetje! Dankjewel Jan 👍 | 24 jun. '25 |
| Hennie | Ja ja, Hans, dat zijn pittige kilometers maar ook… | 24 jun. '25 |
| Jan Moeijes | Geniet van de laatste loodjes ( fietstochten) Ter… | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Gaan we doen.. | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Merci Sœur Wilma! | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Heerlijk.... | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Klopt! | 24 jun. '25 |
| Joop en jannie | Geniet van de laatste ritjes | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Ja, echt een fantastisch mooie fietsreis Leen! | 24 jun. '25 |
| Wilma en Jan | Prachtig verhaal weer !! | 24 jun. '25 |
| Tineke en Johan | En nu lekker zwemmen!!❤️ | 24 jun. '25 |
| Naamgenoot | Lekker dagje! | 24 jun. '25 |
| Leen Boere | Wat maken jullie een prachtige reis, wat een mooie… | 24 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dat heb jj wel goed 😉 | 24 jun. '25 |
| Buurman | A JE TO, Jeannette en buurman en die ijsco likt lekkerder… | 24 jun. '25 |


- Hans de Groot: Leuk dat je weer op de bagagedrager…
- Kees de Vries: Als toeschouwer ben ik dan…
- Hans de Groot: Zeker Leen, erg mooie tocht!…
- Leen Boere: Wat hebben jullie een prachtige…
- Hans de Groot: Zeker weten Hans!
Alle reacties »