Reacties
Reacties 451 - 500 van 510
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans de Groot | Dank je Ap! | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Goede berichten Jan 👍 | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Thnx! | 7 jun. '25 |
| Ap Brands | Fijne vakantie toegewenst 🚴♂️🚴🐞🦋 | 7 jun. '25 |
| Jan Moeijes | Even naar de weersverwachting gekeken voor Bourges.… | 7 jun. '25 |
| Goanita Platje | Succes samen. En vooral veel plezier. | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Merci Beaucoup | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dat gaan we sowieso doen... Thnx | 7 jun. '25 |
| Tineke en Johan | De eerste dag zit erop. Nu het echte werk. Succes!!!!!💪💪 | 7 jun. '25 |
| Arnold | Goed begin. Veel drinken meenemen. Het wordt warm… | 7 jun. '25 |
| Arnold | Veel succes Veel drinkende nemen t,wordt warm daar. | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank jullie wel. We gaan er voor!! | 7 jun. '25 |
| Wilma en Jan | Hans en Jeannette Wat fijn dat het zo voorspoedig… | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Zeker weten! | 7 jun. '25 |
| Tamarah | Klaar voor de start.... | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank Gerhard en Marian | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankjewel Frits | 7 jun. '25 |
| Gerhard en Marian | Jeanette en Hans, we wensen jullie een fijne fietsvakantie.… | 7 jun. '25 |
| Frits | Jeannette en Hans, Een fijne fietsvakantie gewenst… | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Vanzelfsprekend! Leuk. | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank Fred. We gaan er voor... | 7 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank jullie wel. We zijn al warm gedraaid door jullie… | 7 jun. '25 |
| Tamarah | Ik volg natuurlijk ook weer! | 7 jun. '25 |
| Fred van Dam | Hoi Hans en Jeanette, Heel veel plezier en mooi weer.… | 6 jun. '25 |
| Jan Moeijes | Jeannette en Hans, Fijne vakantie en geniet van de… | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankjewel Leen! | 6 jun. '25 |
| Leen Boere | Goeie reis door Frankrijk naar de Pyreneeën enz.… | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank je wel Arnold! We zullen je voorspellingen van… | 6 jun. '25 |
| Arnold | Hoi Hans en Jeannette Ben benieuwd naar jullie reis,… | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dat hopen wij ook Loes. Toscane...staat ook nog op… | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankjewel Joop | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankjewel Henk! | 6 jun. '25 |
| Loes | Hallo Hans en Jeannette, Heerlijk vooruitzicht! Heel… | 6 jun. '25 |
| Joop en jannie | Hans en Jeannette Ik wens jullie een hele mooie fietstocht… | 6 jun. '25 |
| Henk Doornebosch | Mooie avonturen en fijne reis gewenst Hans en Jeannette! | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Bedankt! | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Thnx zus! | 6 jun. '25 |
| Wilma en Jan | Hele fijne zonnige vakantie gewenst !!! | 6 jun. '25 |
| Wilma en Jan | Hans en Jeannette ' We gaan jullie zeker volgen… | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Ik hoop dat de verhalen niet tegenvallen Jan 😉 | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | We gaan het zien Ruud. Fijne vakantie nog! | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank je Jan. | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dankjewel Hennie! We gaan er weer voor... | 6 jun. '25 |
| Hennie | Leuk Hans en Jeannette om jullie reisverslag weer… | 6 jun. '25 |
| Jan schotman | Hoi Hans we kijken uit naar jullie verhalen veel fiets… | 6 jun. '25 |
| Ruud | Neem naast de gesmeerd broodjes ook goed weer mee.… | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Gezellig 😉 | 6 jun. '25 |
| Hans de Groot | Dank Jaap en Ellen! Leuk.. | 6 jun. '25 |
| Peter | Ik ga jullie zeker volgen, heel veel plezier😀 | 6 jun. '25 |
| Jaap Lameris | Hans de Jeannette, we gaan zeker weer volgen en wensen… | 6 jun. '25 |


- Hans de Groot: Leuk dat je weer op de bagagedrager…
- Kees de Vries: Als toeschouwer ben ik dan…
- Hans de Groot: Zeker Leen, erg mooie tocht!…
- Leen Boere: Wat hebben jullie een prachtige…
- Hans de Groot: Zeker weten Hans!
Alle reacties »