Reacties

Reacties 351 - 398 van 398

Naam Reactie Datum
Tamarah Ik heb iets te veel vakantieherinneringen aan allerhande… 1 jun. '21
Leen Boere Hoi Hans super deze eerste dag en ook nog een record… 1 jun. '21
Henk Doornebosch Weer leuk idee Hans. Geniet er van en succes met de… 1 jun. '21
Hans de Groot Dank je zus! Komt helemaal goed.. 1 jun. '21
Tineke en Johan Weer mooi neergezet broertje!! Je hebt er geweldig… 1 jun. '21
Hans de Groot Inderdaad Arnold. Mooi plekkie hier... 1 jun. '21
Hans de Groot Ja toch? 1 jun. '21
Hans de Groot Dankjewel Erik 😉 1 jun. '21
Arnold Nou Hans Mooie proef versie Heerlijk fietsweer en… 1 jun. '21
Dick Aalten Geweldig idee Hans. 1 jun. '21
Erik Mooie lullaa ben je 👍🤣 1 jun. '21
Hans de Groot Dank je Twan. Mooi dat jij ook weer op de fiets zit. 1 jun. '21
Hans de Groot Verschil moet er wezen Jaap... Veel plezier in Elp! 1 jun. '21
Hans de Groot Tekst inmiddels aangepast Harry. Tis allemaal wat… 1 jun. '21
Hans de Groot Zo is dat. Heerlijk weer... 1 jun. '21
Antonius de IJsheilige Fietsvakantie is mooi. Verhalen erover ook. Als jij… 1 jun. '21
Jaap Lameris Tentje staat redelijk goed. Hoop dat je ook een goede… 1 jun. '21
Harry In de tekst is te zien dat het aardig wat moeite heeft… 1 jun. '21
Peter Je hebt mooie dagen uitgekozen, veel plezier😀 1 jun. '21
Hans de Groot Dat biertje (hersteldrankje in wielertaal) staat Harry! 28 mei '21
Harry Wolf Ik ga je volgen Vriend. Geniet van de voorpret en… 28 mei '21
Hans de Groot Leuk Wilma! 26 mei '21
Joop en jannie Joop en jannie 26 mei '21
Wilma en Jan Hans ' geweldig ' wat een uitdaging '… 26 mei '21
Hans de Groot Ja Rini, ons land is zeker mooi en dat hoop ik in… 26 mei '21
Rini Wat een mooie uitdaging weer Hans. Ons land is prachtig… 26 mei '21
Hans de Groot Ja, lekker erop uit... Thnx Erik! 26 mei '21
Erik Avontuur!!!!!! Daar hou ik van! Succes Hans. 26 mei '21
Hans de Groot Leuk dat je me gaat volgen Janny! 25 mei '21
Janny Ben erg nieuwschierig naar je tocht en ga je zeker… 25 mei '21
Hans de Groot Heb ik weer... 25 mei '21
Arnold Ben dan ook op vakantie. Alleen midden en zuiden en… 25 mei '21
Hans de Groot Ben eerlijk gezegd bang dat ik nog wel een paar sterke… 25 mei '21
Arnold Dat is een mooi rondje Wel wat zwaarder met al die… 25 mei '21
Hans de Groot Ja, wie weet.. Inderdaad het Nederlandse weer is een… 25 mei '21
Hans de Groot Zeker Harry en nu hopen op iets beter weer dan wat… 25 mei '21
Tamarah Wat een route! Wij blijven deze zomer ook in Nederland,… 25 mei '21
Harry Hoi Hans. Dat zal zeker weer een mooie reis worden… 25 mei '21
Hans de Groot @Jaap Ik heb al een 'cycle to charge' op… 25 mei '21
Peter Hoi Hans, dat gaat mooi worden, ik ga je volgen, maar… 25 mei '21
Jaap Lameris Heel veel succes en plezier op je tocht. Ga je zeker… 25 mei '21
Hans de Groot Dankjewel Paul! 25 mei '21
Hans de Groot Dat is toevallig Paul, want ik heb deze route helemaal… 25 mei '21
Paul Bij de kaart van je route: het stuk Zwolle via Groningen… 25 mei '21
Paul Heee Hans, geweldig dat je het gaat doen! Ik ga je… 25 mei '21
Hans de Groot Hey Ruud, Ik had niet anders verwacht. Leuk! 25 mei '21
Ruud Hoi Hans, Dat is een tiffe reis en dito afstand. Ik… 25 mei '21
Reislogger Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… 25 mei '21

1  « Vorige 4 5 6 7 8