Reacties

Reacties 201 - 250 van 398

Naam Reactie Datum
Hans de Groot Ja lach er maar om Paul... πŸ˜‰ 22 jul. '21
Paul πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ€£πŸ˜‚ 22 jul. '21
Hans de Groot ' t is allemaal naar binnen gegaan onder het… 22 jul. '21
Hans de Groot Maar natuurlijk Harry.. 22 jul. '21
Hans de Groot t leek inderdaad makkelijker dan ik had verwacht...… 22 jul. '21
Jeannette πŸ˜†πŸ€­ t Lijkt allemaal zo eenvoudig.. maar.. De… 22 jul. '21
Harry De volgende keer gaat het vast goed Hans, gewoon nog… 22 jul. '21
Jan Moeijes Wat een voor ons grappig verhaal, ik hoop toch dat… 22 jul. '21
Hans de Groot Allebei aan de buitenkant toch? 22 jul. '21
Hans de Groot Je wordt op je wenken bediend. Die video is nog aan… 22 jul. '21
Arnold Heb je wel de duimen aan de goede kant zitten. Anders… 22 jul. '21
Tamarah Hahaha, volgende keer een GoPro aanzetten als je weer… 22 jul. '21
Hans de Groot ...met een Rivella bij 'De Branding' 22 jul. '21
Antonius de IJsheilige Op Terschelling kun je van alles doen maar ook lekker… 22 jul. '21
Harry Wolf :) 21 jul. '21
Hans de Groot Ja maar de aarde is rond Harry... 21 jul. '21
Harry Wolf Hans gebruik jouw rustdag om even te oefenen met het… 21 jul. '21
Jan schotman Hoi eerst lekker uitrusten, en dan maar kijken wat… 21 jul. '21
Hans de Groot Ja Jan, ook van Helinox. Ideaal.. 21 jul. '21
Hans de Groot Dank voor de tips Jaap! Maar alleen op een eiland… 21 jul. '21
Hans de Groot Jij bedoeld een Juttertje zeker? 21 jul. '21
Hans de Groot Thnx (of niet πŸ€”) 21 jul. '21
Hans de Groot Bierkratten nee, maar ook hier genog herrie... Maar… 21 jul. '21
Jan Moeijes Hoi Hans, Ik zie op je foto niet alleen een stoeltje… 21 jul. '21
Jaap Lameris Hans, ik weet niet of je een vogelaar ben, maar Terschelling… 21 jul. '21
Arnold Jutten lijkt me wel wat. Eerst maar uitslapen Geniet… 21 jul. '21
Ruud Hans, dat wordt weer niet slapen. Dropping zijn nog… 21 jul. '21
Peter Dus niet op een jongerencamping?Lekker bierkratten… 21 jul. '21
Hans de Groot Nee, wel groot maar meer een gezinscamping 21 jul. '21
Tamarah En, is Formerum geen Appelhof? 21 jul. '21
Antonius de IJsheilige Met de bananenkeek als aandrijfveer fiets je heen… 21 jul. '21
Janny 80km maar? πŸ’ͺπŸ₯΄ pfff nee dan bedank ik voor een… 21 jul. '21
Hans de Groot Voor de bananecake moet je wel minimaal 80 km per… 21 jul. '21
Hans de Groot 2 nachten, vrijdsgochtend vroeg weer naar het vasteland.. 21 jul. '21
Hans de Groot πŸ‘πŸ‘πŸ‘ Dank je Arnold 21 jul. '21
Hans de Groot Ik heb nog geen.plannen gemaakt voor de eiland dag,… 21 jul. '21
Janny πŸ‘πŸΈ top verhalen, erg leuk dit! Ga helemaal mee… 21 jul. '21
Peter Hoelang blijf je op Terschelling dan?Een paar dagen?Mooi… 20 jul. '21
Arnold Leuk verhaal Hans Je zult wel wollige ogen hebben… 20 jul. '21
Jan Moeijes Hans, veel plezier op Terschelling. Morgen een rondje… 20 jul. '21
Hans de Groot Dank u... 20 jul. '21
Hans de Groot Dank je zus, we doen ons best... 20 jul. '21
Ruud Friesland het land van wind en schapen. Gelukkig weinig… 20 jul. '21
Hans de Groot Nee een extra overnachting Harry.. 20 jul. '21
Hans de Groot πŸ˜… Zeg dat wel... 20 jul. '21
Wilma en Jan Geweldige verhalen Hans ' ik lees ze met plezier… 20 jul. '21
Harry Je bent al een mooi eindje op weg. Rondje Terschelling… 20 jul. '21
Jeannette ..je Strava was wel in slaap gesukkeld! πŸ˜‰ 20 jul. '21
Hans de Groot Dankjewel Jan! 20 jul. '21
Hans de Groot Ik sluit niets uit... 20 jul. '21

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »