Reacties
Reacties 201 - 250 van 398
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans de Groot | Ja lach er maar om Paul... π | 22 jul. '21 |
| Paul | πππππ π€£π | 22 jul. '21 |
| Hans de Groot | ' t is allemaal naar binnen gegaan onder het… | 22 jul. '21 |
| Hans de Groot | Maar natuurlijk Harry.. | 22 jul. '21 |
| Hans de Groot | t leek inderdaad makkelijker dan ik had verwacht...… | 22 jul. '21 |
| Jeannette | ππ€ t Lijkt allemaal zo eenvoudig.. maar.. De… | 22 jul. '21 |
| Harry | De volgende keer gaat het vast goed Hans, gewoon nog… | 22 jul. '21 |
| Jan Moeijes | Wat een voor ons grappig verhaal, ik hoop toch dat… | 22 jul. '21 |
| Hans de Groot | Allebei aan de buitenkant toch? | 22 jul. '21 |
| Hans de Groot | Je wordt op je wenken bediend. Die video is nog aan… | 22 jul. '21 |
| Arnold | Heb je wel de duimen aan de goede kant zitten. Anders… | 22 jul. '21 |
| Tamarah | Hahaha, volgende keer een GoPro aanzetten als je weer… | 22 jul. '21 |
| Hans de Groot | ...met een Rivella bij 'De Branding' | 22 jul. '21 |
| Antonius de IJsheilige | Op Terschelling kun je van alles doen maar ook lekker… | 22 jul. '21 |
| Harry Wolf | :) | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ja maar de aarde is rond Harry... | 21 jul. '21 |
| Harry Wolf | Hans gebruik jouw rustdag om even te oefenen met het… | 21 jul. '21 |
| Jan schotman | Hoi eerst lekker uitrusten, en dan maar kijken wat… | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ja Jan, ook van Helinox. Ideaal.. | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dank voor de tips Jaap! Maar alleen op een eiland… | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | Jij bedoeld een Juttertje zeker? | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | Thnx (of niet π€) | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | Bierkratten nee, maar ook hier genog herrie... Maar… | 21 jul. '21 |
| Jan Moeijes | Hoi Hans, Ik zie op je foto niet alleen een stoeltje… | 21 jul. '21 |
| Jaap Lameris | Hans, ik weet niet of je een vogelaar ben, maar Terschelling… | 21 jul. '21 |
| Arnold | Jutten lijkt me wel wat. Eerst maar uitslapen Geniet… | 21 jul. '21 |
| Ruud | Hans, dat wordt weer niet slapen. Dropping zijn nog… | 21 jul. '21 |
| Peter | Dus niet op een jongerencamping?Lekker bierkratten… | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | Nee, wel groot maar meer een gezinscamping | 21 jul. '21 |
| Tamarah | En, is Formerum geen Appelhof? | 21 jul. '21 |
| Antonius de IJsheilige | Met de bananenkeek als aandrijfveer fiets je heen… | 21 jul. '21 |
| Janny | 80km maar? πͺπ₯΄ pfff nee dan bedank ik voor een… | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | Voor de bananecake moet je wel minimaal 80 km per… | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | 2 nachten, vrijdsgochtend vroeg weer naar het vasteland.. | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | πππ Dank je Arnold | 21 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ik heb nog geen.plannen gemaakt voor de eiland dag,… | 21 jul. '21 |
| Janny | ππΈ top verhalen, erg leuk dit! Ga helemaal mee… | 21 jul. '21 |
| Peter | Hoelang blijf je op Terschelling dan?Een paar dagen?Mooi… | 20 jul. '21 |
| Arnold | Leuk verhaal Hans Je zult wel wollige ogen hebben… | 20 jul. '21 |
| Jan Moeijes | Hans, veel plezier op Terschelling. Morgen een rondje… | 20 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dank u... | 20 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dank je zus, we doen ons best... | 20 jul. '21 |
| Ruud | Friesland het land van wind en schapen. Gelukkig weinig… | 20 jul. '21 |
| Hans de Groot | Nee een extra overnachting Harry.. | 20 jul. '21 |
| Hans de Groot | π Zeg dat wel... | 20 jul. '21 |
| Wilma en Jan | Geweldige verhalen Hans ' ik lees ze met plezier… | 20 jul. '21 |
| Harry | Je bent al een mooi eindje op weg. Rondje Terschelling… | 20 jul. '21 |
| Jeannette | ..je Strava was wel in slaap gesukkeld! π | 20 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dankjewel Jan! | 20 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ik sluit niets uit... | 20 jul. '21 |


- Hans de Groot: You're welcome, sir!
- Hans de Groot: 5 euro 30 ...
- Antonius de IJsheilige: Hans...bedankt man voor het…
- Antonius de IJsheilige: ....Hans ..jouw poΓ«zie over…
- Hans de Groot: Precies!
Alle reacties »