Reacties
Reacties 151 - 200 van 398
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Antonius de IJsheilige | ....niet zo negatief mensen....Donar (of Thor) is… | 26 jul. '21 |
| Wilma en Jan | Hans ik kan alleen maar zeggen CHAPEAU geweldig allemaal… | 26 jul. '21 |
| Hans de Groot | Lijkt niet wat met het weer Jan.. Jammer voor vd Poel.… | 26 jul. '21 |
| Jan schotman | Succes Hans hoop dat het weer mee zit vandaag jammer… | 26 jul. '21 |
| Hans de Groot | Klopt. Het wordt nu laveren tussen de buien door en… | 26 jul. '21 |
| Tamarah | Brrr onweer! Toch het grote nadeel van vakantie in… | 26 jul. '21 |
| Hans de Groot | Gelukkig niet Arnold. Helaas worden de vooruitzichten… | 26 jul. '21 |
| Arnold | Gelukkig onderweg geen onweer gehad | 25 jul. '21 |
| Hans de Groot | Je ziet wel, ik zit hier in het wilde westen.. | 25 jul. '21 |
| Hans de Groot | 😉 mjam... | 25 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ach was ik maar.... | 25 jul. '21 |
| Hans de Groot | Nou en of... | 25 jul. '21 |
| Antonius de IJsheilige | .....de zogeheten Hetebrij zit...altijd met een schuimig… | 25 jul. '21 |
| Antonius de IJsheilige | ...mooi Lutjebroek...en waarschijnlijk een bestemming… | 25 jul. '21 |
| Antonius de IJsheilige | ....en Hans...met een goed karakter hoef je ook niet… | 25 jul. '21 |
| Antonius de IJsheilige | ...wie zit daar zo te blowen achter jouw tentje...? | 25 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dankjewel Kees. Vandaag valt het iig nog mee... | 25 jul. '21 |
| Kees de Vries | Mooi verhaal weer! Hopen dat het weer je goed grzind… | 25 jul. '21 |
| Hans de Groot | Hey zus, vanochtend droog wakker geworden dus de tent… | 25 jul. '21 |
| Tineke en Johan | Weer een leuk verslag Hans, hoop dat je a.k. week… | 25 jul. '21 |
| Hans de Groot | Zeker.... | 24 jul. '21 |
| Peter | Fijn om elke dag je verhaal te lezen, je komt op hele… | 24 jul. '21 |
| Hans de Groot | 516 Harry | 24 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ja hè, maar ik was me wel hoor Paul... 😉 | 24 jul. '21 |
| Hans de Groot | Alles staat nog open. Idee is langs de kust maar is… | 24 jul. '21 |
| Harry | Hoeveel afgelegde kilometers staan er nu op de Navi… | 24 jul. '21 |
| Paul | Je krijgt al een mooie bruine toet🙂 | 24 jul. '21 |
| Tamarah | Wat een mooie foto's erbij! De komende dagen… | 24 jul. '21 |
| Hans de Groot | Natuurcampings zijn meestal wel mooi. Ik ben er lid… | 23 jul. '21 |
| Jan Moeijes | Af en toe iets luxe als een overnachting in een Hotel… | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dat hoort erbij Harry. | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Eventjes dan.. | 23 jul. '21 |
| Harry | Zal niet de 1e keer zijn dat je de plannen moet wijzigen… | 23 jul. '21 |
| Ruud | Lekker met zoveel comfort. Nou ja voor 1 nachtje.... | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Zo is dat, maar beetje uit nood geboren wel. | 23 jul. '21 |
| Tamarah | Ah, een hotelletje! Dat is voor een keer ook zo erg… | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ja Harry, kreeg een tip van een kenner 😉 | 23 jul. '21 |
| Harry Wolf | Vergis ik me nou, of heb je er nu echt op gelet om… | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dank oe zussie... | 23 jul. '21 |
| Tineke en Johan | Wat had ik dit graag meegemaakt!!! Wederom genoten… | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Stavoren - Enkhuizen Jaap! | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Tis vakantie hè..... | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Daar was ik al bang voor | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Moet je toch eerst iets aan je conditie gaan doen… | 23 jul. '21 |
| Hans de Groot | Uiterst vermakelijk voorgerecht... | 23 jul. '21 |
| Jaap Lameris | Zelf een bandje plakken is voor jou toch bijna een… | 22 jul. '21 |
| Ruud | Foei, je fiets wegbrengen voor een bandje..... Die… | 22 jul. '21 |
| Coby | Meer dan een gekookt ei zal het dan niet worden ben… | 22 jul. '21 |
| Peter | Knooierd, volgende keer ga ik wel mee, krijg je normaal… | 22 jul. '21 |
| Antonius de IJsheilige | ...ons digitale contact hedenmiddag was eigenlijk… | 22 jul. '21 |


- Hans de Groot: You're welcome, sir!
- Hans de Groot: 5 euro 30 ...
- Antonius de IJsheilige: Hans...bedankt man voor het…
- Antonius de IJsheilige: ....Hans ..jouw poëzie over…
- Hans de Groot: Precies!
Alle reacties »