Reacties

Reacties 151 - 200 van 398

Naam Reactie Datum
Antonius de IJsheilige ....niet zo negatief mensen....Donar (of Thor) is… 26 jul. '21
Wilma en Jan Hans ik kan alleen maar zeggen CHAPEAU geweldig allemaal… 26 jul. '21
Hans de Groot Lijkt niet wat met het weer Jan.. Jammer voor vd Poel.… 26 jul. '21
Jan schotman Succes Hans hoop dat het weer mee zit vandaag jammer… 26 jul. '21
Hans de Groot Klopt. Het wordt nu laveren tussen de buien door en… 26 jul. '21
Tamarah Brrr onweer! Toch het grote nadeel van vakantie in… 26 jul. '21
Hans de Groot Gelukkig niet Arnold. Helaas worden de vooruitzichten… 26 jul. '21
Arnold Gelukkig onderweg geen onweer gehad 25 jul. '21
Hans de Groot Je ziet wel, ik zit hier in het wilde westen.. 25 jul. '21
Hans de Groot 😉 mjam... 25 jul. '21
Hans de Groot Ach was ik maar.... 25 jul. '21
Hans de Groot Nou en of... 25 jul. '21
Antonius de IJsheilige .....de zogeheten Hetebrij zit...altijd met een schuimig… 25 jul. '21
Antonius de IJsheilige ...mooi Lutjebroek...en waarschijnlijk een bestemming… 25 jul. '21
Antonius de IJsheilige ....en Hans...met een goed karakter hoef je ook niet… 25 jul. '21
Antonius de IJsheilige ...wie zit daar zo te blowen achter jouw tentje...? 25 jul. '21
Hans de Groot Dankjewel Kees. Vandaag valt het iig nog mee... 25 jul. '21
Kees de Vries Mooi verhaal weer! Hopen dat het weer je goed grzind… 25 jul. '21
Hans de Groot Hey zus, vanochtend droog wakker geworden dus de tent… 25 jul. '21
Tineke en Johan Weer een leuk verslag Hans, hoop dat je a.k. week… 25 jul. '21
Hans de Groot Zeker.... 24 jul. '21
Peter Fijn om elke dag je verhaal te lezen, je komt op hele… 24 jul. '21
Hans de Groot 516 Harry 24 jul. '21
Hans de Groot Ja hè, maar ik was me wel hoor Paul... 😉 24 jul. '21
Hans de Groot Alles staat nog open. Idee is langs de kust maar is… 24 jul. '21
Harry Hoeveel afgelegde kilometers staan er nu op de Navi… 24 jul. '21
Paul Je krijgt al een mooie bruine toet🙂 24 jul. '21
Tamarah Wat een mooie foto's erbij! De komende dagen… 24 jul. '21
Hans de Groot Natuurcampings zijn meestal wel mooi. Ik ben er lid… 23 jul. '21
Jan Moeijes Af en toe iets luxe als een overnachting in een Hotel… 23 jul. '21
Hans de Groot Dat hoort erbij Harry. 23 jul. '21
Hans de Groot Eventjes dan.. 23 jul. '21
Harry Zal niet de 1e keer zijn dat je de plannen moet wijzigen… 23 jul. '21
Ruud Lekker met zoveel comfort. Nou ja voor 1 nachtje.... 23 jul. '21
Hans de Groot Zo is dat, maar beetje uit nood geboren wel. 23 jul. '21
Tamarah Ah, een hotelletje! Dat is voor een keer ook zo erg… 23 jul. '21
Hans de Groot Ja Harry, kreeg een tip van een kenner 😉 23 jul. '21
Harry Wolf Vergis ik me nou, of heb je er nu echt op gelet om… 23 jul. '21
Hans de Groot Dank oe zussie... 23 jul. '21
Tineke en Johan Wat had ik dit graag meegemaakt!!! Wederom genoten… 23 jul. '21
Hans de Groot Stavoren - Enkhuizen Jaap! 23 jul. '21
Hans de Groot Tis vakantie hè..... 23 jul. '21
Hans de Groot Daar was ik al bang voor 23 jul. '21
Hans de Groot Moet je toch eerst iets aan je conditie gaan doen… 23 jul. '21
Hans de Groot Uiterst vermakelijk voorgerecht... 23 jul. '21
Jaap Lameris Zelf een bandje plakken is voor jou toch bijna een… 22 jul. '21
Ruud Foei, je fiets wegbrengen voor een bandje..... Die… 22 jul. '21
Coby Meer dan een gekookt ei zal het dan niet worden ben… 22 jul. '21
Peter Knooierd, volgende keer ga ik wel mee, krijg je normaal… 22 jul. '21
Antonius de IJsheilige ...ons digitale contact hedenmiddag was eigenlijk… 22 jul. '21

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »