Reacties
Reacties 301 - 350 van 398
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans de Groot | Dat is een mooie afsluiter Paul...en het regenpak… | 25 jun. '21 |
| Paul | Tjonge, Hans, je maakt er nogal een studie van! Ik… | 25 jun. '21 |
| Hans de Groot | Van alles een beetje... | 23 jun. '21 |
| Hans de Groot | Ja, wel een duidelijk verhaal Harry. Nu maar hopen… | 23 jun. '21 |
| Harry | Hoi Hans. Eindelijk een goede uitleg hoe het weer… | 23 jun. '21 |
| Peter | Je gaat vast mooi weer krijgen, beetje zon, af en… | 23 jun. '21 |
| Jan Moeijes | Interessante informatie, ziet er goed uit deze zomer.… | 23 jun. '21 |
| Hans de Groot | Zo is het Arnold en... ik hoop het ook! | 22 jun. '21 |
| Hans de Groot | Gelukkig niet! | 22 jun. '21 |
| Ruud | Zo is het, gelukkig is niet alles voirspelbaar | 22 jun. '21 |
| Arnold | Hou Hans, de wens is de vader van de gedachte. Ik… | 22 jun. '21 |
| Hans de Groot | De toekomst zal het leren Ruud... | 22 jun. '21 |
| Ruud | Wat ben je toch ook een dromer...... Of zijn het nachtmerries. | 22 jun. '21 |
| Hans de Groot | .....en zijn altijd bezet π₯ | 10 jun. '21 |
| Peter | Hans , misschien even voor je tocht naar de Hetebrij,… | 10 jun. '21 |
| Hans de Groot | ... en dan moet de reis nog beginnen π | 10 jun. '21 |
| Kees de Vries | Ik zie al uit de volgende story! Leuk! | 10 jun. '21 |
| Hans de Groot | Hoi Jan, Op de race heb ik ook, maar minder, last.… | 9 jun. '21 |
| Jan Moeijes | Hoi Hans, Vervelend die nekblessure, hoe is de situatie… | 9 jun. '21 |
| Hans de Groot | Eigenlijk heb je wel gelijk Jaap, maar in mijn voorpret… | 5 jun. '21 |
| Jaap Lameris | Mooi om je verhalen weer te lezen! Alleen je timing… | 5 jun. '21 |
| Hans de Groot | Dankjewel Janny! | 3 jun. '21 |
| Janny | Leuk verslag van je test rit Hans π | 3 jun. '21 |
| Hans de Groot | Zo is dat Jan! | 3 jun. '21 |
| Jan schotman | Hoi Hans mooi verslag weer jammer van de slechte nacht… | 3 jun. '21 |
| Hans de Groot | Hey Harry, Dat snap ik, ieder zijn ding... | 3 jun. '21 |
| Harry Wolf | Mooi om te lezen, maar niet om zelf te doen π | 3 jun. '21 |
| Hans de Groot | Thnx, ja ik eigenlijk ook wel π | 3 jun. '21 |
| Hans de Groot | Zo is het Dick. Uiteindelijk moet het deze zomer wel… | 3 jun. '21 |
| Hans de Groot | Ja hè? Best wel ruziemakers die slaapzakken! | 3 jun. '21 |
| Hans de Groot | Technisch malheur komt altijd ongelegen Ruud. Maar… | 3 jun. '21 |
| Hans de Groot | Zeker Harry, genoten van de natuur. | 3 jun. '21 |
| Peter | Weer een mooi verslag Hans.Verheug me op de grote… | 3 jun. '21 |
| Dick Aalten | Geweldig zo'n testrit, zo kom je toch achter… | 3 jun. '21 |
| Tamarah | "dus woelde ik nog wat door in de slaapzak, die… | 3 jun. '21 |
| Ruud | Goed gedaan Hans ie, daar zijn testrit en voor. En… | 3 jun. '21 |
| Harry | Weer een mooi verslag van deze enerverende dag Hans,… | 3 jun. '21 |
| Hans de Groot | Dank je wel. Het weer was idd geweldig. Hopelijk komende… | 2 jun. '21 |
| Hans de Groot | Ging vandaag voor mn gevoel wel moeizamer Harry Verslagje… | 2 jun. '21 |
| Harry | Zo, de testdagen zitten er weer op. Zag op Strava… | 2 jun. '21 |
| Wilma en Jan | Hans' je hebt er geweldig weer bij Dan kan het… | 2 jun. '21 |
| Hans de Groot | Dankjewel Hennie! | 2 jun. '21 |
| Hennie | Goed bezig Hans, veel fiets- en schrijfplezier! Groet,… | 2 jun. '21 |
| Hans de Groot | Dat is een beste afstand Jan! Dankjewel, morgen weer… | 1 jun. '21 |
| Jan schotman | Hoi Hans je hebt er mooi weer bij fijn dat je goeie… | 1 jun. '21 |
| Hans de Groot | Een welkome tip van een ervaringsdeskundige! Dank… | 1 jun. '21 |
| Paul | Heerlijk weertje, geniet ervan. Ervaringstip: Maak… | 1 jun. '21 |
| Hans de Groot | π π Ach ja..... | 1 jun. '21 |
| Hans de Groot | Doe ik Leen! | 1 jun. '21 |
| Hans de Groot | Dankjewel Henk. | 1 jun. '21 |


- Hans de Groot: You're welcome, sir!
- Hans de Groot: 5 euro 30 ...
- Antonius de IJsheilige: Hans...bedankt man voor het…
- Antonius de IJsheilige: ....Hans ..jouw poΓ«zie over…
- Hans de Groot: Precies!
Alle reacties »