Reacties

Reacties 301 - 350 van 398

Naam Reactie Datum
Hans de Groot Dat is een mooie afsluiter Paul...en het regenpak… 25 jun. '21
Paul Tjonge, Hans, je maakt er nogal een studie van! Ik… 25 jun. '21
Hans de Groot Van alles een beetje... 23 jun. '21
Hans de Groot Ja, wel een duidelijk verhaal Harry. Nu maar hopen… 23 jun. '21
Harry Hoi Hans. Eindelijk een goede uitleg hoe het weer… 23 jun. '21
Peter Je gaat vast mooi weer krijgen, beetje zon, af en… 23 jun. '21
Jan Moeijes Interessante informatie, ziet er goed uit deze zomer.… 23 jun. '21
Hans de Groot Zo is het Arnold en... ik hoop het ook! 22 jun. '21
Hans de Groot Gelukkig niet! 22 jun. '21
Ruud Zo is het, gelukkig is niet alles voirspelbaar 22 jun. '21
Arnold Hou Hans, de wens is de vader van de gedachte. Ik… 22 jun. '21
Hans de Groot De toekomst zal het leren Ruud... 22 jun. '21
Ruud Wat ben je toch ook een dromer...... Of zijn het nachtmerries. 22 jun. '21
Hans de Groot .....en zijn altijd bezet πŸ˜₯ 10 jun. '21
Peter Hans , misschien even voor je tocht naar de Hetebrij,… 10 jun. '21
Hans de Groot ... en dan moet de reis nog beginnen 😎 10 jun. '21
Kees de Vries Ik zie al uit de volgende story! Leuk! 10 jun. '21
Hans de Groot Hoi Jan, Op de race heb ik ook, maar minder, last.… 9 jun. '21
Jan Moeijes Hoi Hans, Vervelend die nekblessure, hoe is de situatie… 9 jun. '21
Hans de Groot Eigenlijk heb je wel gelijk Jaap, maar in mijn voorpret… 5 jun. '21
Jaap Lameris Mooi om je verhalen weer te lezen! Alleen je timing… 5 jun. '21
Hans de Groot Dankjewel Janny! 3 jun. '21
Janny Leuk verslag van je test rit Hans 😁 3 jun. '21
Hans de Groot Zo is dat Jan! 3 jun. '21
Jan schotman Hoi Hans mooi verslag weer jammer van de slechte nacht… 3 jun. '21
Hans de Groot Hey Harry, Dat snap ik, ieder zijn ding... 3 jun. '21
Harry Wolf Mooi om te lezen, maar niet om zelf te doen 😎 3 jun. '21
Hans de Groot Thnx, ja ik eigenlijk ook wel πŸ˜‰ 3 jun. '21
Hans de Groot Zo is het Dick. Uiteindelijk moet het deze zomer wel… 3 jun. '21
Hans de Groot Ja hè? Best wel ruziemakers die slaapzakken! 3 jun. '21
Hans de Groot Technisch malheur komt altijd ongelegen Ruud. Maar… 3 jun. '21
Hans de Groot Zeker Harry, genoten van de natuur. 3 jun. '21
Peter Weer een mooi verslag Hans.Verheug me op de grote… 3 jun. '21
Dick Aalten Geweldig zo'n testrit, zo kom je toch achter… 3 jun. '21
Tamarah "dus woelde ik nog wat door in de slaapzak, die… 3 jun. '21
Ruud Goed gedaan Hans ie, daar zijn testrit en voor. En… 3 jun. '21
Harry Weer een mooi verslag van deze enerverende dag Hans,… 3 jun. '21
Hans de Groot Dank je wel. Het weer was idd geweldig. Hopelijk komende… 2 jun. '21
Hans de Groot Ging vandaag voor mn gevoel wel moeizamer Harry Verslagje… 2 jun. '21
Harry Zo, de testdagen zitten er weer op. Zag op Strava… 2 jun. '21
Wilma en Jan Hans' je hebt er geweldig weer bij Dan kan het… 2 jun. '21
Hans de Groot Dankjewel Hennie! 2 jun. '21
Hennie Goed bezig Hans, veel fiets- en schrijfplezier! Groet,… 2 jun. '21
Hans de Groot Dat is een beste afstand Jan! Dankjewel, morgen weer… 1 jun. '21
Jan schotman Hoi Hans je hebt er mooi weer bij fijn dat je goeie… 1 jun. '21
Hans de Groot Een welkome tip van een ervaringsdeskundige! Dank… 1 jun. '21
Paul Heerlijk weertje, geniet ervan. Ervaringstip: Maak… 1 jun. '21
Hans de Groot πŸ˜…πŸ˜… Ach ja..... 1 jun. '21
Hans de Groot Doe ik Leen! 1 jun. '21
Hans de Groot Dankjewel Henk. 1 jun. '21

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 Volgende »