Reacties
Reacties 251 - 300 van 398
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jan schotman | Nou je was al vroeg uit de veren je hebt vakantie… | 20 jul. '21 |
| Tamarah | Kikkers, paarsen, schaapjes... je zou bijna denken… | 20 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ik kan het zelf niet mooiee verwoorden Twan 👍 | 20 jul. '21 |
| Antonius de IJsheilige | Vrije fiets poëzie. ....je bent eruit; want Niet… | 20 jul. '21 |
| Jan schotman | Hoi Hans, jammer weer tegen wind. Hopen dat het morgen… | 19 jul. '21 |
| Arnold | Kun je mooi via Dokkun Beenmerg proeven ha ha | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Pffff... | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ja mooi hè.. Nee, morgen tot St. Annaparochie en… | 19 jul. '21 |
| Tineke en Johan | Hopen op minder wind morgen!! Je hebt een mooi prive… | 19 jul. '21 |
| Peter | Met een bak koffie darts kijken😀 | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Vanuit de luie stoel met een 🍺tje zeker... | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Van alles wat Jaap, mobiel via de son-naaf. De powerbanks… | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Zou me niet verbazen als de wind met mee (of heet… | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Daar hou ik je aan Ruud.. | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Waar zijn de Bauke's als je ze nodig hebt.. | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Ja Jan en Joke, dat is het lot van de vakantiefietser… | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dankje Paul! | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Thnx | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dankjewel Jaap! | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Er staan een paar pony's in de wei hiervoor! | 19 jul. '21 |
| Peter | Nu even rust dan en morgen weer verder, mooi om je… | 19 jul. '21 |
| Jaap Lameris | Mooi verhaal weer! Hoe gaat het met de stroomvoorziening… | 19 jul. '21 |
| Arnold | HANS je zit nu al zo noordelijk dat je morgen alleen… | 19 jul. '21 |
| Ruud | NL weer het blijft lastig. Maar houdt hoop, het gaat… | 19 jul. '21 |
| Harry | Hans en natuurlijk geen Bauke Mollema te zien om je… | 19 jul. '21 |
| Tamarah | Groningen alweer! Ben benieuwd door welk diergeweld… | 19 jul. '21 |
| Jaap Lameris | Veel plezier onderweg Hans! Wij gaan waarschijnlijk… | 19 jul. '21 |
| Peter | Geniet ervan maat, ga je verhalen weer met veel plezier… | 19 jul. '21 |
| Paul | Lekker fietsen-fijne tocht! | 19 jul. '21 |
| Jan Moeijes | Mooi verhaal van de eerste etappe, je vergeet altijd… | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Nou, hij trekt wel weer aan hier... Maar het meeste… | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Zeker even schrikken Janny.. | 19 jul. '21 |
| Jan schotman | Hoi Hans, Een mooi verhaal en maar gelukkig dat alles… | 19 jul. '21 |
| Janny | Even schrikken van je moneybelt! Gelukkig goed opgelost… | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dank Arnold | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Vooralsnog bewolkt Harry... | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Als je dat maar door hebt... | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dank, tot dan! Fijne vakantie gewenst. | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Jawohl...👍 | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Op de één of andere nanier had ik dat ook niet verwacht… | 19 jul. '21 |
| Hans de Groot | Zo ist maar net Ruud! | 19 jul. '21 |
| Harry Wolf | Een hele fijne & veilige fietsvakantie gewenst… | 19 jul. '21 |
| Kees de Vries | Es ist los gegangen! Succes!! We lezen mee! | 19 jul. '21 |
| Ruud | Goede reis en veel plezier met je tocht. Dat je het… | 19 jul. '21 |
| Tamarah | Etappe één van velen, gelukkig met mooi weer. Succes… | 19 jul. '21 |
| Antonius de IJsheilige | Zo’n campingbuurvrouw die een drankje aanbiedt (ook… | 18 jul. '21 |
| Harry | Morgen weer een zonnige maar minder warme fietsdag… | 18 jul. '21 |
| Arnold | Topy Hans Het begin is er er was i.d.d. veel wind… | 18 jul. '21 |
| Hans de Groot | Dat zal ik doen zusje! | 18 jul. '21 |
| Tineke en Johan | Dacht net vandaag wanneer giet mien breurtie nou op… | 18 jul. '21 |


- Hans de Groot: You're welcome, sir!
- Hans de Groot: 5 euro 30 ...
- Antonius de IJsheilige: Hans...bedankt man voor het…
- Antonius de IJsheilige: ....Hans ..jouw poëzie over…
- Hans de Groot: Precies!
Alle reacties »