Reacties

Reacties 251 - 300 van 398

Naam Reactie Datum
Jan schotman Nou je was al vroeg uit de veren je hebt vakantie… 20 jul. '21
Tamarah Kikkers, paarsen, schaapjes... je zou bijna denken… 20 jul. '21
Hans de Groot Ik kan het zelf niet mooiee verwoorden Twan 👍 20 jul. '21
Antonius de IJsheilige Vrije fiets poëzie. ....je bent eruit; want Niet… 20 jul. '21
Jan schotman Hoi Hans, jammer weer tegen wind. Hopen dat het morgen… 19 jul. '21
Arnold Kun je mooi via Dokkun Beenmerg proeven ha ha 19 jul. '21
Hans de Groot Pffff... 19 jul. '21
Hans de Groot Ja mooi hè.. Nee, morgen tot St. Annaparochie en… 19 jul. '21
Tineke en Johan Hopen op minder wind morgen!! Je hebt een mooi prive… 19 jul. '21
Peter Met een bak koffie darts kijken😀 19 jul. '21
Hans de Groot Vanuit de luie stoel met een 🍺tje zeker... 19 jul. '21
Hans de Groot Van alles wat Jaap, mobiel via de son-naaf. De powerbanks… 19 jul. '21
Hans de Groot Zou me niet verbazen als de wind met mee (of heet… 19 jul. '21
Hans de Groot Daar hou ik je aan Ruud.. 19 jul. '21
Hans de Groot Waar zijn de Bauke's als je ze nodig hebt.. 19 jul. '21
Hans de Groot Ja Jan en Joke, dat is het lot van de vakantiefietser… 19 jul. '21
Hans de Groot Dankje Paul! 19 jul. '21
Hans de Groot Thnx 19 jul. '21
Hans de Groot Dankjewel Jaap! 19 jul. '21
Hans de Groot Er staan een paar pony's in de wei hiervoor! 19 jul. '21
Peter Nu even rust dan en morgen weer verder, mooi om je… 19 jul. '21
Jaap Lameris Mooi verhaal weer! Hoe gaat het met de stroomvoorziening… 19 jul. '21
Arnold HANS je zit nu al zo noordelijk dat je morgen alleen… 19 jul. '21
Ruud NL weer het blijft lastig. Maar houdt hoop, het gaat… 19 jul. '21
Harry Hans en natuurlijk geen Bauke Mollema te zien om je… 19 jul. '21
Tamarah Groningen alweer! Ben benieuwd door welk diergeweld… 19 jul. '21
Jaap Lameris Veel plezier onderweg Hans! Wij gaan waarschijnlijk… 19 jul. '21
Peter Geniet ervan maat, ga je verhalen weer met veel plezier… 19 jul. '21
Paul Lekker fietsen-fijne tocht! 19 jul. '21
Jan Moeijes Mooi verhaal van de eerste etappe, je vergeet altijd… 19 jul. '21
Hans de Groot Nou, hij trekt wel weer aan hier... Maar het meeste… 19 jul. '21
Hans de Groot Zeker even schrikken Janny.. 19 jul. '21
Jan schotman Hoi Hans, Een mooi verhaal en maar gelukkig dat alles… 19 jul. '21
Janny Even schrikken van je moneybelt! Gelukkig goed opgelost… 19 jul. '21
Hans de Groot Dank Arnold 19 jul. '21
Hans de Groot Vooralsnog bewolkt Harry... 19 jul. '21
Hans de Groot Als je dat maar door hebt... 19 jul. '21
Hans de Groot Dank, tot dan! Fijne vakantie gewenst. 19 jul. '21
Hans de Groot Jawohl...👍 19 jul. '21
Hans de Groot Op de één of andere nanier had ik dat ook niet verwacht… 19 jul. '21
Hans de Groot Zo ist maar net Ruud! 19 jul. '21
Harry Wolf Een hele fijne & veilige fietsvakantie gewenst… 19 jul. '21
Kees de Vries Es ist los gegangen! Succes!! We lezen mee! 19 jul. '21
Ruud Goede reis en veel plezier met je tocht. Dat je het… 19 jul. '21
Tamarah Etappe één van velen, gelukkig met mooi weer. Succes… 19 jul. '21
Antonius de IJsheilige Zo’n campingbuurvrouw die een drankje aanbiedt (ook… 18 jul. '21
Harry Morgen weer een zonnige maar minder warme fietsdag… 18 jul. '21
Arnold Topy Hans Het begin is er er was i.d.d. veel wind… 18 jul. '21
Hans de Groot Dat zal ik doen zusje! 18 jul. '21
Tineke en Johan Dacht net vandaag wanneer giet mien breurtie nou op… 18 jul. '21

1  « Vorige 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »