Hans de Groot

358
Video’s:

Over mij

Hallo, mijn naam is Hans de Groot en ik fiets sinds het begin van deze eeuw mijn tochtjes op de racefiets bij toerclub Swolland (meer daarover op  www.toerkoorts.nl) ,ter afwisseling maak ik meerdaagse tochten op mijn blauwe Santos vakantiefiets. Over die vakantietochten gaat deze blog...althans, de tochten die ik maak vanaf mei 2021.

Over mijn reis

Ik reis hoofdzakelijk op mijn Santos Travel Lite met bagage. Als het kan over onze landsgrenzen heen, maar ook vaak er binnen.

In het verleden ben ik o.a. al solo naar Rome gefietst, maakte ik een fietsreis naar Nassau a/d Lahn, een rondje Nederland en via de Hadrian's Wall een stuk door Schotland. Voor de nabije toekomst staan nog tochten naar andere oorden in de planning.

Bezochte landen

Ik heb 16 landen (7%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.