Reacties

Reacties 1 - 50 van 121

Naam Reactie Datum
Hans de Groot Dat doe ik Henk! Leuk dat je mij volgt... 27 aug. '25
Henk Hoi Hans, Mooie plaatjes en geweldige teksten. Ga… 27 aug. '25
Hans de Groot Thnx Henk! Wordt wel een iets langer tochtje... 13 aug. '25
Henk Groote Mooie ervaring Hans. Even bijkomen thuis en op naar… 12 aug. '25
Hans de Groot Yep. Voorbereiden op een ander rondje NL 11 aug. '25
Jan Moeijes Dag Hans, Dank voor de mooie verslagen van fietsvakantie.… 11 aug. '25
Hans de Groot πŸ‘πŸ‘Œ 11 aug. '25
Wilma en Jan Hans we hadden niet anders verwacht " Geniet… 11 aug. '25
Hans de Groot Voorlopig even rust voor de Blauwe Santos... πŸ˜… 11 aug. '25
Wilma en Jan Hans we hebben weer genoten van deze verhalen En ook… 11 aug. '25
Hans de Groot πŸ‘ŒLeuk dat je me weer gevolgd hebt! 11 aug. '25
Goanita Platje Chapeau, jij bent ondertussen alweer thuis, maar ja… 11 aug. '25
Hans de Groot Leuk om te horen Harry! 11 aug. '25
Harry Wolf Weer genoten van jouw reisverslagen Hans 11 aug. '25
Hans de Groot Dankje Hennie. Tot zaterdag! Het weer lijkt goed te… 11 aug. '25
Hans de Groot Klopt, prachtige omgeving langs de Waal. 11 aug. '25
Hans de Groot Dank Jaap 11 aug. '25
Hennie Zo Hans, deze trip is weer binnen. En als afsluiting… 10 aug. '25
Naamgenoot Je schrijf kunsten en fiets kunsten gaan arm in arm.… 10 aug. '25
Jaap Lameris Hans, bedankt voor je verhalen hoe mooi Nederland… 10 aug. '25
Hans de Groot Dank Harry! We moeten hetzelf een beetje minder saai… 10 aug. '25
Harry Hans, wat heb je toch NL tussen Grauwe Kat en Muizenhol… 10 aug. '25
Hans de Groot Dank je Ap! Dat komt vast weer goed. 10 aug. '25
Ap Brands Beste Hans, het was mij een genoegen jouw reis in… 10 aug. '25
Hans de Groot Dankje Dick! Leuk om te horen.. 10 aug. '25
Dick Aalten Proost Hans, weer een geweldige prestatie en een super… 10 aug. '25
Hans de Groot Klopt helemaal Joop! 10 aug. '25
Joop en jannie Het blijft mooi fietsweer dat maakt het fietsen een… 10 aug. '25
Hans de Groot Dat waren de wilde jaren Jeroen. O.a. aan de van Hattem… 10 aug. '25
Jeroen saaltink Hans,jou sportieve prestaties vind ik geweldig. Maar… 10 aug. '25
Hans de Groot Dank jullie wel! 9 aug. '25
Hans de Groot Nou Lunteren komen wij niet zoveel toch? 9 aug. '25
Hans de Groot Veel plezier samen tijdens jullie Ronde van Overijssel! 9 aug. '25
Tineke en Johan Weer mooie foto's Hans!! Leuk dat Jeannette nog… 9 aug. '25
Naamgenoot Een omgeving waar we als club ook regelmatig fietsen… 9 aug. '25
Jan Moeijes Antwoord op de of wij een meerdaagse tocht rijden.… 9 aug. '25
Hans de Groot Een fietstocht is toch nooit saai Harry? 9 aug. '25
Hans de Groot Daar doe je het voor Cor... 9 aug. '25
Harry Het is ook deze keer geen saaie tocht en weer mooi… 9 aug. '25
Cor Bekend terrein door een ander oog. Mooi verslag Hans… 9 aug. '25
Hans de Groot Thnx Jan! 9 aug. '25
Hans de Groot Zo is het maar net fruithAP 9 aug. '25
Hans de Groot Ja zeker weten Wilma! 9 aug. '25
Hans de Groot Ja, ik zag de foto voorbij komen... 9 aug. '25
Hans de Groot Ja hè? 9 aug. '25
Jan schotman Hoi Hans, je hebt weer een mooie tocht gehad. Succes… 9 aug. '25
Ap Brands Mooie streek Hans en altijd een "fruithapje"… 9 aug. '25
Wilma en Jan Hans "wat is Nederland toch een prachtig land… 9 aug. '25
Fred van Dam Hoi Hans, we kwamen Jeannette nog tegen vanmorgen.… 9 aug. '25
Tamarah Prachtig die foto's van de heide! 9 aug. '25

 1 2 3 Volgende »