Reacties
Reacties 1 - 50 van 121
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans de Groot | Dat doe ik Henk! Leuk dat je mij volgt... | 27 aug. '25 |
| Henk | Hoi Hans, Mooie plaatjes en geweldige teksten. Ga… | 27 aug. '25 |
| Hans de Groot | Thnx Henk! Wordt wel een iets langer tochtje... | 13 aug. '25 |
| Henk Groote | Mooie ervaring Hans. Even bijkomen thuis en op naar… | 12 aug. '25 |
| Hans de Groot | Yep. Voorbereiden op een ander rondje NL | 11 aug. '25 |
| Jan Moeijes | Dag Hans, Dank voor de mooie verslagen van fietsvakantie.… | 11 aug. '25 |
| Hans de Groot | ππ | 11 aug. '25 |
| Wilma en Jan | Hans we hadden niet anders verwacht " Geniet… | 11 aug. '25 |
| Hans de Groot | Voorlopig even rust voor de Blauwe Santos... π | 11 aug. '25 |
| Wilma en Jan | Hans we hebben weer genoten van deze verhalen En ook… | 11 aug. '25 |
| Hans de Groot | πLeuk dat je me weer gevolgd hebt! | 11 aug. '25 |
| Goanita Platje | Chapeau, jij bent ondertussen alweer thuis, maar ja… | 11 aug. '25 |
| Hans de Groot | Leuk om te horen Harry! | 11 aug. '25 |
| Harry Wolf | Weer genoten van jouw reisverslagen Hans | 11 aug. '25 |
| Hans de Groot | Dankje Hennie. Tot zaterdag! Het weer lijkt goed te… | 11 aug. '25 |
| Hans de Groot | Klopt, prachtige omgeving langs de Waal. | 11 aug. '25 |
| Hans de Groot | Dank Jaap | 11 aug. '25 |
| Hennie | Zo Hans, deze trip is weer binnen. En als afsluiting… | 10 aug. '25 |
| Naamgenoot | Je schrijf kunsten en fiets kunsten gaan arm in arm.… | 10 aug. '25 |
| Jaap Lameris | Hans, bedankt voor je verhalen hoe mooi Nederland… | 10 aug. '25 |
| Hans de Groot | Dank Harry! We moeten hetzelf een beetje minder saai… | 10 aug. '25 |
| Harry | Hans, wat heb je toch NL tussen Grauwe Kat en Muizenhol… | 10 aug. '25 |
| Hans de Groot | Dank je Ap! Dat komt vast weer goed. | 10 aug. '25 |
| Ap Brands | Beste Hans, het was mij een genoegen jouw reis in… | 10 aug. '25 |
| Hans de Groot | Dankje Dick! Leuk om te horen.. | 10 aug. '25 |
| Dick Aalten | Proost Hans, weer een geweldige prestatie en een super… | 10 aug. '25 |
| Hans de Groot | Klopt helemaal Joop! | 10 aug. '25 |
| Joop en jannie | Het blijft mooi fietsweer dat maakt het fietsen een… | 10 aug. '25 |
| Hans de Groot | Dat waren de wilde jaren Jeroen. O.a. aan de van Hattem… | 10 aug. '25 |
| Jeroen saaltink | Hans,jou sportieve prestaties vind ik geweldig. Maar… | 10 aug. '25 |
| Hans de Groot | Dank jullie wel! | 9 aug. '25 |
| Hans de Groot | Nou Lunteren komen wij niet zoveel toch? | 9 aug. '25 |
| Hans de Groot | Veel plezier samen tijdens jullie Ronde van Overijssel! | 9 aug. '25 |
| Tineke en Johan | Weer mooie foto's Hans!! Leuk dat Jeannette nog… | 9 aug. '25 |
| Naamgenoot | Een omgeving waar we als club ook regelmatig fietsen… | 9 aug. '25 |
| Jan Moeijes | Antwoord op de of wij een meerdaagse tocht rijden.… | 9 aug. '25 |
| Hans de Groot | Een fietstocht is toch nooit saai Harry? | 9 aug. '25 |
| Hans de Groot | Daar doe je het voor Cor... | 9 aug. '25 |
| Harry | Het is ook deze keer geen saaie tocht en weer mooi… | 9 aug. '25 |
| Cor | Bekend terrein door een ander oog. Mooi verslag Hans… | 9 aug. '25 |
| Hans de Groot | Thnx Jan! | 9 aug. '25 |
| Hans de Groot | Zo is het maar net fruithAP | 9 aug. '25 |
| Hans de Groot | Ja zeker weten Wilma! | 9 aug. '25 |
| Hans de Groot | Ja, ik zag de foto voorbij komen... | 9 aug. '25 |
| Hans de Groot | Ja hè? | 9 aug. '25 |
| Jan schotman | Hoi Hans, je hebt weer een mooie tocht gehad. Succes… | 9 aug. '25 |
| Ap Brands | Mooie streek Hans en altijd een "fruithapje"… | 9 aug. '25 |
| Wilma en Jan | Hans "wat is Nederland toch een prachtig land… | 9 aug. '25 |
| Fred van Dam | Hoi Hans, we kwamen Jeannette nog tegen vanmorgen.… | 9 aug. '25 |
| Tamarah | Prachtig die foto's van de heide! | 9 aug. '25 |
1 2 3 Volgende »


- Hans de Groot: Dat doe ik Henk! Leuk dat…
- Henk: Hoi Hans, Mooie plaatjes…
- Hans de Groot: Thnx Henk! Wordt wel een…
- Henk Groote: Mooie ervaring Hans. Even…
- Hans de Groot: Yep. Voorbereiden op een…
Alle reacties »