Reacties

Reacties 101 - 121 van 121

Naam Reactie Datum
Hans de Groot Daar dacht ik vanmiddag even anders over Frits... 6 aug. '25
Hans de Groot Ik heb er eerlijk gezegd ook een zwaar hoofd in.... 6 aug. '25
Hans de Groot Ik had 'm doir Henk! 6 aug. '25
Hans de Groot Hoi Jaap, mijn route gaat helaas niet via Oldemarkt.… 6 aug. '25
Peter Daar gaat die weer. Had graag meegegaan maar je was… 6 aug. '25
Frits Beter tegenwind in Friesland dan de hittegolf van… 6 aug. '25
Hennie Als die grauwe kat al zo'n speurtocht is, dan… 6 aug. '25
Henk Doornebosch Niet als alweer, maar als lekker daar ga je (weer)... 6 aug. '25
Jaap Lameris Veel plezier onderweg! Ik kijk vooruit naar al die… 6 aug. '25
Hans de Groot Hoezo met mien Zwolsch? 6 aug. '25
Hans de Groot Dan zitten we nu een stuk uit elkaar.. 6 aug. '25
Hans de Groot Tja, je doet eens gek... 6 aug. '25
Hans de Groot Top! 6 aug. '25
Hans de Groot Dom deur doen 6 aug. '25
Hans de Groot Weeeer! 6 aug. '25
Jeannette Ze had gewoon moeite met je Zwols! 😉 6 aug. '25
Tamarah Och, dan hebben we elkaar vanochtens zowaar bijna… 6 aug. '25
Arnold Leuk verhaaltje Wel allemaal vreemde leuke namen.… 6 aug. '25
Wilma en Jan Hans we gaan je verhaal weer volgen We lezen het al… 6 aug. '25
Joop en jannie Weer een mooi verhaal je gaat gewoon door waar je… 6 aug. '25
Henk Doornebosch Daar gaan we weer.... Veel plezier! 6 aug. '25

 « Vorige 1 2 3