Hans de Groot

201
Video’s:

Over mij

Hallo, mijn naam is Hans de Groot en ik fiets sinds het begin van deze eeuw mijn tochtjes op de racefiets bij toerclub Swolland (meer daarover op  www.toerkoorts.nl) ,ter afwisseling maak ik meerdaagse tochten op mijn blauwe Santos vakantiefiets. Over die vakantietochten gaat deze blog...althans, de tochten die ik maak vanaf mei 2021.

Over mijn reis

Ik reis hoofdzakelijk solo op mijn Santos Travel Lite met bagage. Als het kan over onze landsgrenzen heen, maar het kan er binnen.

In het verleden ben ik o.a. al solo naar Rome gefietst en maakte ik een fietreis naar Nassau a/d Lahn. In de zomer van 2021 ga ik op pad voor een rondje Nederland en voor de nabije toekomst staan nog langere tochten naar de Middelandse Zee, Andalusië, Ierland en andere oorden in de planning.

Bezochte landen

Ik heb 16 landen (7%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.