Reacties
Reacties 501 - 550 van 552
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans de Groot | Dat dacht ik Ap... | 10 jun. '24 |
| Erik | Hans, ik weet zeker dat er een swolland-vutter is… | 10 jun. '24 |
| Tamarah | Kijk, slim opgelost zo! Is dat hotel 't paviljoen?… | 10 jun. '24 |
| Ap Brands | Héél wijs besluit !! | 10 jun. '24 |
| Hans de Groot | Dankjewel Gert! | 6 jun. '24 |
| Gert. | Hans en Jeannette heel veel fiets plezier en ik kijk… | 6 jun. '24 |
| Hans de Groot | Gezellig Joop! | 5 jun. '24 |
| Hans de Groot | Leuk dat jullie meereizen! | 5 jun. '24 |
| Joop en jannie | Hans en Jeanette heel veel fietsplezier Het weer verbeterd… | 5 jun. '24 |
| Wilma | Hans en Jeannette We wensen jullie heel veel fietsplezier!… | 5 jun. '24 |
| Hans de Groot | Merci Frits! | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Hé Paul, ik weet nog dat je ooit een tocht door Frankrijk… | 4 jun. '24 |
| Frits | Heel veel plezier avec peu de vent et beaucoup de… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Thnx Erik, je zult nog meer van deze 'Swollenèr'… | 4 jun. '24 |
| Paul | Met weemoed denk ik terug aan mijn 'Langs Oude… | 4 jun. '24 |
| Erik | Mooi om weer wat van Swollenaer Hans te horen. Veel… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Dankjewel Arnold, we gaan het zien en beleven. De… | 4 jun. '24 |
| Arnold | Nou Hans Dat wordt een pittige rit Maar het lijkt… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Merci Plutôt pas, Henk.. | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Dankjewel Ap, leuk dat je 'mee reist'... | 4 jun. '24 |
| Henk Groote | Mooie route Hans zo dwars door Frankrijk. Even rusten… | 4 jun. '24 |
| Ap Brands | Véél fiets plezier met mooie ontmoetingen onderweg. | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Bedankt Hennie. Fijne vakantie verder! | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Dankjewel Coby! | 4 jun. '24 |
| Hennie | Hoi Hans en Jeannette, heel veel genieten samen en… | 4 jun. '24 |
| Coby | Hoi Hans, Ik ga weer met veel plezier je blog volgen,… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Dankjewel jan en Henny! Ook met iets minder weer gaan… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Bedankt! Met jouw fototips moet dat met die mooie… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Dankjewel Jaap en Ellen! We gaan er voor... | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Thanks! | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Bijna net zo tof als jullie wereldreis ;-) Bedankt… | 4 jun. '24 |
| Jan schotman | Hoi Hans we wensen je veel fiets plezier toe en het… | 4 jun. '24 |
| Harry Wolf | Hans & Jeannette een hele fijne en vooral veilige… | 4 jun. '24 |
| Jaap Lameris | Hans en Jeannette, heel veel succes en genieten onderweg!… | 4 jun. '24 |
| Peter | Ik wens jullie beiden een geweldige reis en ga je… | 4 jun. '24 |
| Colin Mijnheer | Heel tof! Geniet er van samen! | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Hey Goa, Leuk dat je weer op de bagagedrager mee reist! | 4 jun. '24 |
| Goanita Platje | Hi die Hans. Wat super leuk om weer een verhaal van… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Thnx Kees! Komt goed... | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Ja jammer Ruud, het weer werkt nog niet heel erg mee… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Inderdaad, soms heeft een mens niet meer nodig Henk.… | 4 jun. '24 |
| Kees de Vries | Gaaf Hans! ik zie de verhalen graag weer tegemoet!… | 4 jun. '24 |
| Ruud | Heel veel plezier onderweg, en hopelijk knapt het… | 4 jun. '24 |
| Henk Doornebosch | Een goed plan en een mooie route, sons heeft een mens… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Fut of geen fut, dat verslag komt er Cor! | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Dankjewel Harry! Blij dat jullie alvast overtuigd… | 4 jun. '24 |
| Harry | Het zal zeker het nodige zweet kosten, maar het zal… | 4 jun. '24 |
| Cor | Een mooie fiets uitdaging en een pittig parcours.… | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Op uw wenken bediend! | 4 jun. '24 |
| Hans de Groot | Dankjewel Leen! | 4 jun. '24 |


- Hans de Groot: Zeker! Zie je weer op de…
- Hans de Groot: Bedankt voor het volgen!
- Hans de Groot: Graag gedaan Jan!
- Fred van Dam: Welkom terug in Zwolle en…
- Naamgenoot: Chappeau 1000en 1200km met…
Alle reacties »