Reacties
Reacties 101 - 147 van 147
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans de Groot | Dank je Cor! | 6 jun. '23 |
| Leen Boere | Leuk verhaal Hans je treft super mooi weer veel mooie… | 6 jun. '23 |
| Cor | Kom je nog een keer een Belg tegen die klaagt over… | 6 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dat wist ie zelf ook, Henk. | 5 jun. '23 |
| Henk Hofstee | Mooi verslag. Die Belg heeft nog een hele hijs. Succes… | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Goed om te weten Hans! | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Zo ist... | 5 jun. '23 |
| Naamgenoot | Ik denk wel dat je slim bent. Bon voyage. | 5 jun. '23 |
| Joop en jannie | Dat noem ik nou een met de natuur het blijft genieten… | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Zeker vlakbij. Fijne vakantie! En wat de bestemming… | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Zeker Jan, daar is over nagedacht! | 5 jun. '23 |
| Loes | Ben toch wel benieuwd naar de hongerige wolf en je… | 5 jun. '23 |
| Jan Moeijes | Eindelijk een route die voor de wind, dat heb je in… | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dat scheelt een slok op een borrel... | 5 jun. '23 |
| Jan schotman | Hoi Hans mooie foto's, en fijn dat je de wind… | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Maar wel een slim watje... | 5 jun. '23 |
| Ruud | Een sterke Belg en een watje dat voor de wind fietst...… | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dankjewel Kees, komt goed! | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dat dacht ik... | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Haha, ja inderdaad... | 5 jun. '23 |
| Kees de Vries | Veel plezier Hans! | 5 jun. '23 |
| Tamarah | Goed bezig! | 5 jun. '23 |
| Peter | Hongerige Wolf doet me even denken aan Harry die op… | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Komt goed Joep! | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Op zeker! | 5 jun. '23 |
| Joop en jannie | Hallo Hans Bij deze een hele mooie tocht en gaan met… | 5 jun. '23 |
| Twan Poelman | Wat plukken we Hans? De dag toch? Natuurlijk! | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | De verhalen hoor je weer bij De Brij | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dankjewel Jan! Groetjes. | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dankjeeel Goanita, dat komt helemaal goed.. | 5 jun. '23 |
| Peter | Hey Hansie veel plezier, mooi om je belevenissen weer… | 5 jun. '23 |
| Jan Moeijes | Fijne fietsvakantie Hans, Geniet van het mooie Nederland… | 5 jun. '23 |
| Goanita Platje | He die Hans. Wat leuk om je "After" leven… | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Ik had haast Carlijn, sorry... Thnx! | 5 jun. '23 |
| Carlijn | Vandaar dat je gister zo onnozel hard reed;-). Je… | 5 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dank Jan. Ik heb er alle vertrouwen in! | 4 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dankjewel Harry! | 4 jun. '23 |
| Hans de Groot | Die wind..daar wordt ik zo blij van 😉 | 4 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dankjewel Cor! | 4 jun. '23 |
| Hans de Groot | Precies en dat is het voordeel van een pensionado... | 4 jun. '23 |
| Hans de Groot | Dankjewel Jaap, De vooruitzichten zijn alvast goed! | 4 jun. '23 |
| Jan schotman | Hoi Hans onverwacht een weekje fietsen, je hebt er… | 4 jun. '23 |
| Harry | Ben zeer benieuwd naar deze fietstweek, fijne week… | 4 jun. '23 |
| Henk Doornebosch | Goeie cliffhanger Hans! 😅 Wind in de rug morgen… | 4 jun. '23 |
| Cor | Een goede nachtrust, fijne fietsvakantie en in afwachting… | 4 jun. '23 |
| Tamarah | Klinkt goed! En beter weer voorspeld dan je laatste… | 4 jun. '23 |
| Jaap Lameris | Veel succes Hans, hoop voor je day de wind uit het… | 4 jun. '23 |


- Hennie: Jij hebt je eigen PIZ-cursus…
- Antonius de IJsheilige: ‘We zitten hier samen onder…
- Hans de Groot: Graag gedaan vriend!
- Hans de Groot: Ik doe m'n best Leen!
- Hans de Groot: Dat hoop ik ook Cor!
Alle reacties »